BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 31, 2011

kegigihan untuk pulang ke rumah

walaupun universiti menisytiharkan cuti bermula 3 februari
tapi aku dah start mengemas 28 Januari lagi
hahahaha

hari ini ada 2kelas
aku dengan gighnya nak balik
dah siap bawak segala keperluan untuk balik ke kelas
lepas habis kelas,,
terus aku nak pecut balik je

kalau diikitkan
kelas terakhir iaitu kelas consti ditamatkan lebih awal dari sepatutnya
disebabkan aku ni jenis insan yang terhegeh2
aku hampir terlepas bas

gila dramatik aksi aku mengejar bas
aku tahan bas waktu bas lalu depan hidung aku
tapi dia tak berhenti
pakcik tu berhenti kat bus stop yang terletak kira2 30meter dari aku
ape lagi
terpaksa la aku berlari pecut ala2 kelajuan atlet
dengan beg galas kat atas belakang
dengan tote bag yang penuh dengan coklat kat tangan lagi
aku tak tahu aku menggayakan gaya ape dah waktu lari tu
aku bernasib baik sebab pakai kasut flat
agak membantu ar kasut tu dalam usaha aku mengejar bas
tapi...
bila aku berjaya lompat dalam bas tu,,
pak cik tu teruus gerak
pakcik tu tak perasaan aku naik
terhantuk juggak la aku kat tiang dalam bas tu
nasib baik tak jatuh tergolek
maklum laa,,
pintu bas tak tutup lagi..

p/s:terima kasih pada chena dan fatin sebab sebelum aku balik hari2 ajak aku jogging..dapat jugak aku lari laju kejar bas hasil dari stamina jogging..hahahha

No comments: