BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 9, 2011

kerana akaun

hari ni angkasawan negara,,
syeikh muszaphar khabarkan berita gembira
pasal dia akan timang cahaya mata

hari ini jugak result exam uum keluar
tak tau la ini berita gembira atau tidak untuk aku
rasa macam takde perasaan
time kawan-kawan duk kalut bukak portal yang mensibut tu
aku dengan tenang duk berkomen-komen dengan rakan-rakan
takde usaha langsung nak buka portal
sebab aku plan nak tengok result waktu orang semua tengok AJL malam ni

tapi,,cuba bukak portal untu kali kedua
tiba-tiba Allah mudahkan urusan untuk tengok
ermmm
walaupun tak seteruk yang aku banyangkan
tapi teruk la dari sem lepas punya result

walaupun begitu
aku dapat B+ untuk akaun!
hahahha
bukan A pun,,
aku nak bangga jugak
sebab aku bajet fail ah subjek ni
tapi alhamdulillah tidak
walaupun result aku amat jauh dari hanis zalikha,,
aku tetap bangga dengan akaun
walaupun berderet lagi gred yang teruk dalam slip aku
tapi aku tak rasa down sangat sebab
keputusan akaun yang mengejutkan ani amat menggembirakan aku sampai dapat lupakan kesedihan gred teruk yang lain

p/s:Along,,
baik mu jangan bagitau papa aku dah dapat result exam hari ni

No comments: