BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 16, 2011

mimpi

bila tidur sempat lagi bermimpi bermakna aku banyak masa lapang
eh,,
time aku sibuk pun aku mimpi jugak..
tapi,,
mimpi waktu banyak masa lapang mimpi indah2 sikit
takde la mimpi ngeri macam dekat2 exam tu
kalo waktu exam,,
asal tidur je nampak tulisan
asal tidur je mimpi soalan exam..
sungguh mengerikan

betapa banyak nya masa aku sebab hari ini cuti
semalam aku sempat lagi mimpi
yang tak tahannya siap berperibahasa lagi dalam mimpi
nak tau ape peribahasanya?
"kalau kail sejengkal,,usah diduga lautan dalam"
hahaha
aku tak paham pesal peribahasa ni boleh masuk mimpi aku
adakah ini tanda2 kelas dah nak bermula?
ataupun,,adakah mimpi ini bermaksud aku akan ditabalkan sebagai ratu peribahasa?
pape pun,,
harap2 sesuatu yang baik la yang akan berlaku
siapa2 pakar mentafsir mimpi,,
boleh la kalo nak tafsir
aku izinkan
hahaha...

No comments: