BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 3, 2011

sunyi ooooo..

rasa macam pelik bila rumah aku tiba-tiba sunyi
rumah aku dan rumah jiran2 la yang sunyi
tapi skolah kat depan umah aku tak sunyi pun

macam mana la agaknya keadaan kat sekolah kan
mesti cikgu2 skolah rendah sibuk gila
sibuk mengepung budak2 darjah satu
sibuk mententeramkan para murid
terutama murid yang sedang berpesta air mata
tercabar kredibiliti cikgu hari ni gamaknya

kompem ar ramai mak bapak duk tepi kelas hari ni
dan kompem,,ada yang menangis tak berenti
macam la mak hantar pergi berperang
padahal suruh masuk kelas je pun
ehemm,,
sedap aku mengata budak2..
para pembaca sekalian pulak macam mana?
tak nangis ke waktu parents hantar waktu darjah satu?
entah-entah mak tunggu luar kelas sampai habis darjah satu tak?

cheq malas nak cerita pengalaman masuk darjah satu cheq
dah cheq tak nangis,,nak cerita ape
nyesal plak tak nangis dulu
kan dah tak boleh gebang pasal kegembengan diri sendiri waktu masuk sekolah
ishhhh...

p/s:rasa macam rindu nak pakai baju sekolah balik

2 comments:

nabilah said...

tak nangis, siap seronok gila, hehe xnangis sbb mak cikgu kat sekolah tu hahaha

jau said...

standad anak ckgu la
dh la ckgu2 sume knl
jles tol ngn ank ckg