BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 29, 2011

bila mendung disusuli mentari

wah..wah..wahhh
gedik tak tajuk entry I?
hari ni tak mahu cerita cintun ataupun sewaktu dengannya

seperti semua sedia maklum
semalam diri ini surrounded by sorrow feeling
maklum laaaa
budak2 yang dapat ptptn duk senyum melebar sekor2 depan ATM
aku pun gundah gulana la kan
mana boleh jadi
semua orang senang hati duit beriban-riban dalam bank
aku plak ada seratus hinggit je
$^%^*^$E$#U

setiap saat aku lalu depan ATM tu,,
panjang aja barisannya
tak pernah pendek
terusik jugak hati aku
mentang2 dapat duit ptptn,,
semua pakat rakus nak tengok
nyampah aku tau

tapi hari ini,,
giliran kami plak senyum melebar
rasa macam dapat nafas baru
sebelum ni nak bernafas pun takut2 je
takut terjejas duit setiap kali tarik nafas
hahahaha

well..
wahai warga law sekalian,,
masing2 boleh la berbincang pasal baju dinner sekarang
semua orang pun mood baik sekarang
so,,it's proven that
duit itu penting dalam hidup manusia
jangan nak temberang la kata ko tak suka duit
dusta3!
hahahaha

p/s:aku kena kutip derma untuk KLK aku sempena nak pergi rumah anak yatim dekat Perlis..ada sape2 nk bagi sumbangan ikhlas?

No comments: