BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 1, 2011

siapa rindu aku?

awal-awal tahun aku dah tanya soalan yang bisa buat anda semua marah kan
bajet hot ke ape si tuan blog ini
ada ke tanya soalan macam tu kan
hahaha

walaupun ku sedar tiada sesiapa yang merindui diri ini
dan tak kisah pun blog ini di update ataupun tidak
maklum laa
blog mati segan hidup tak mahu kan
tapi,,
soalan tu sekadar berbasa basi
nak sedapkan hati sendiri
hahahaha

banyak agenda-agenda penting dalam diari negara aku terlepas
dan tak sempat coretkan dalam blog ini
tapi takpe
sempena tahun baru
aku dengan azam baru,,
tak nak dah tulis perkara2 yang terlalu beremosional yang mampu mengguris hati pelbagai pihak
maklumlaa
usia pun dah menjengah ke angka 21
terasa nak bergerak matang seiring dengan usia lah
walaupun bila pergi kedai,,
still ada makcik tanya aku sekolah tingkatan berapa
biarlah makcik itu dengan tanggapannya yang menganggap aku lebih muda dari usia
aku tak sepatutnya terpengaruh dengan tanggapan itu kan


hahahha
ko rasa aku matang tak bila tulis macam tu?


baiklah,,
rakan-rakan sekalian,,
harap anda semua maafkan diri ini
diatas segala kekasaran bahasa yang sring buat anda semua terasa hati
maklumlaa,,
aku selalu tulis ikut perasaan sendiri
tak pernah nak fikir perasaan orang lain
insyaAllah,,
di masa akan datang
kita akan lebih banyak perkata tentang benda2 yang berfaedah
dan bukannya gosip2 panas seperti selaluyang sering diungkap dalam bahasa sindiran

kepada peminat gosip sekalian,,
sila jangan kecewa
hahahha

p/s:mudah-mudahan tahun baru ini bawak semangat baru kepada kita semua untuk menjadi insan yang lebih baik dan berguna kepada insan lain..

2 comments:

Anonymous said...

bgos bgos jau, keep it up. yeyehhh !

jau said...

hahaah
keon,,ko pn kna brubah jgk