BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 18, 2011

kembali senyummm

semalam kan aku ada cerita
aku macam dalam condition depressed
murung bak kata orang melayu
maklum laaa
tak jumpa insan2 yang aku minat
sepanjang perjalanan pergi dan balik kelas
jadi emo la sikit

namun begitu
hari ini
mereka-mereka yang saya minat
semuanya muncul dalam hidup saya
*terus bahasakan diri saya kauuuu..tak tahan betul aku nih

rasa ruang2 kosong dalam hati saya penuh dengan kegirangan
seterusnya mekar dan kembang hati ku ini
rasa macam nak senyum sambil guling2
hahahaha

gatal tak?gatal tak?
bukan gatal tapi itu namanya daya penarik untuk hidup di universiti
takkan korang takde budak yang korang minat kan?
tipu gila kalau cakap takde!
tipuuuuuuuuuuuuu....

ok la,,
saya mau teruskan berguling2 akibat terlalu gembira
daa semua..
ngeh3~

No comments: