BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 28, 2011

xsabarnyerrrr

ok rakan-rakan
mari kita mengira
sabtu,,
ahad,,
isnin,,
yes!!!!
3 hari lagi nak balik
tak sabar rasa nya nak jejak kaki ke umah
mau berjumpa dengan my laling..
awww..awwww...


sesungguhnya teramat la lama tak berjumpa dengan laling ku seketul itu
erkkk,,
seketul?
of kos le seketul kerana ianya
seekor henfon
kahkahkah..
mesti cikgu BM aku rasa nak lempang-lempang diri sendiri bila dengar penjodoh bilangan yang aku berikan..
maaf cikgu
dulu dalam kelas saya selalu pandang muka cikgu yang sedang mengajar sambil pejam mata
penat cikgu berleter,,
tapi saya still khusyuk tidur
walaupun saya konon kusyuk pandang muka cikgu,,
sesungguhnya itu dusta sahaja
muka saya ngadap muka cikgu
tapi mata saya pejam
bukan salah saya
salahkan mata saya yang tak mampu tahan mengantuk
amboii,,panjang plak aku mlalut

aku sangat teruja ye rakan-rakan
rasa macam berdebar nak berjumpa dengan my laling tu
dari raya haji hari tu kami berpisah
sekarang dah nak raya cina baru dapat jumpa balik
tu pun selepas dia beraya krismas sorang-sorang
wuuu..wuuu

tapi,,
encik kamera saya still tidak dapat pulang ke pangkuan tuannya yang kiut miut
masih dalam wad
so saddd..
dengar ccerita encik samsung mahu gantikan kamera baru pada den
tak tahu desas-desus ni betol ke tak
kita sama-sama la nantikannya
lepas raya cina kot baru aku berpeluang untuk memeluk encik kamera
haishhhh
boleh kena penyakit kemurungan aku kalau lama2 berpisah macam ni...
cepat la sembuh wahai laling-laling ku sekalian
i miss you like hell
opppsss
tercarut
sowriee you ollssss=)

No comments: