BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 27, 2011

kertas baru!

lama dah kan korang tengok rupa bentuk kertas mahjong aku ni dengan lukisan yang sama
hari ini,,
aku suruh cik najmi lukis corak baru atas kertas mahjong kita ni
maklum laaa,,
si tuan blog ni tak berseni
tak reti nak melukis bagai nih
harap ihsan orang lain je tahu
dulu punya corak pun hasil kreativiti encik aizu
nak harapkan aku buat sendiri?
memang tak la...
terima kasih la kepada insan2 sekeliling yang sudi layan permintaan2 aku ni
terutamanya si nana yang sering jadi kaunter pertanyaan aku pasal widget2 di blog
*na,,aku tulis nama mu nih,,jangan lupa beli coklat banyak2 dari langkawi tuh,,,kita kan besfwen,,ingat2 la kat aku sket..hehehehe

terima kasih juga kepada you all readerssss sekalian!
walaupun kertas mahjong ni dah komot-komot
dah usang,,
sudi jugak korang tengok je
walaupun bukan kertas mahjong sebenar
korang jangan la rasa tertipu
matilaa aku nak letak kertas mahjong sebenar kan?

tapi sekarang aku dah letak backgroud kertas kajang,,
walaupun still bukan kertas mahjong,,
kurang-kurang,,korang takde la rasa tertipu sangat kan?
hahahha

so,,pe perasaan korang tengok lukisan baru kat page ni?
komen sketttt..=)


No comments: