BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jan 6, 2011

macam zaman jepun

ni bukan entry orang zaman sekarang kena dera macam jepun dera tali barut tahun 1948 dulu
bukan jugak cerita konflik rumahtangga ala2 Hiroshima dan Pearl Harbour kena bom
tapi ini kisah sekolah asrama

semalam aku ikut parents aku hantar adik aku masuk asrama
ala,,asrama yang dia pernah duduk waktu lower form jugak
tapi
aku terkejut weh
tengok asramanya
satu bilik,,,dikongsi oleh sangat ramai orang
dalam 20 orang kot
dah la sempitttt
omaigodddd,,,macam mana la nak stadi dalam keadaan macam tu
sebelum2 ni dia dudk kat blok yang satu bilik 4 orang
tapi kali ni dapat bilik yang 20 orang
ape orang panggila?
dorm kan kalau duduk ramai2 bagai macam tu kan?

dah la dia punya facilities ala2 zaman jepun punya barang aku tengok
uzur gila
almari baju pun macam boleh muat beberapa helai baju je
memang la kalau nak selesa,,
duduk rumah la kan
tapi pihak sekolah pun kena la faham
20 orang beb!
macam duduk rumah setinggan la
nak bergerak pun macam saling berlaga punggung dengan kawan

harap2,,my sis dapat masuk MRSM..
huhuhu

p/s:orang yang penah duduk kt dorm,,jangan kecil hati..ini pendapat aku je

No comments: