BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 1, 2011

baik tak semestinya suka

aku tak faham la
kenapa la aku selalu kena serang dengan awekksss-awekksss orang
muka aku ni ada label perampas ke?

tolong laaa faham
aku takkan berebut lelaki la
kalau ko memang spesies terhegeh-hegeh kat laki,,
tu lantak kau lah
tapi aku memang pantang bergaduh dengan kaum sejenis sebab laki
tidakkkk..tidakkk
aku takkan jatuhkan maruah aku untuk perkara sebegitu

layak ke laki itu nak buatkan kita sesama kaum bergaduh?
pesal la sempit sangat pemikiran para gadis2 ni
aku dah tak larat la nak tulis pasal ni hari2

pesal rasa insecure sangat dengan aku?
ko tu jauh lagi cantik dari aku
ko tu putih,tinggi,canti berseri-seri macam model
kalau ko lalu sebelah model pun,,
orang mesti pilih ko untuk dipandang
sebab ko lagi cantik dari model
tak macam aku ni
dah la,pendek,,
gemuk plak tu
hitam lagi
rupa dan perangai macam selena gomez perempuan kampung je pun
pakwe ko pun kacak gila
takkan dia nak nya kat aku

so,,ko jaga la pakwe ko elok-elok
tak payah la takut aku rampas pakwe ko
aku tak hingin la
buat aku rasa macam rampas gula2 dari baby je
tak adventure langsung kalo rampas dari ko

dan kepada para pakwe sekalian,,
kalau dah tahu makwe ko tu spesies singa betina,,
jeles tak bertempat
sampaikan bila beruk pandang ko pun dia akan pergi korek mata beruk tu,
tolong la tak payah nak beramah mesra dengan kaum perempuan
menyusahkan orang tahu tak?

susah la bila ada orang bermentaliti orang hutan
asalkan kita baik dengan laki je,,
terus label kita suka kat laki tu la
kita jenis tak tahu malu la
semua laki pun nak baik
aiyoooo
ni zaman membina networking la
bukan zaman nak mengumpul pakwe macam kumpul setem

p/s:dari ko bersusah payah pikir cara nak serang setiap perempuan yang cakap dengan pakwe ko,,baik ko pikir cara macam mana nak jadi isteri solehah di masa depan..hokkai?

No comments: