BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 15, 2010

they are awesome!!!!!

macam korang semua tahu
aku pegi cameron highlands last week

pergi menggedik kat sana

ye..memang jakun

first time aku pergi walaupun tempat yg indah itu(cameron la maksud aku) di tanah air sendiri

lagi banyak kali aku pergi thailand

ni la orang kita

selalu mengutamakan negara orang

walaupun byk tempat menarik di negara sendiri

ecehhh..ini karangan kawasam pelancongan menarik di negara saya ke hape


aku pergi sana mewakili kelab fasi bank rakyat untuk UUm ke SK Tanah Rata

suka diingatkan bahawa

berpoya2 di tanah cameron adalah aktiviti utama

manakala menjadi fasi kepada adik2 Sk Tanah Rata adalah aktiviti sampingan

sungguh hampes

sememangnya niat kami untuk mengadakan program motivasi "menuju impian adikku sayang" bertujuan untuk melancong dengan percuma

wakakaka


kami sampai di bumi cameron seawal 5pagi

kami rasa aircond dalam bas dah cukup sejuk sampai mencucuk ke tulang hitam

tapi bila kami keluar dari bas

YA ALLAHHHHHH

sejuk gila!!!!!!!!!!

walaupun aku pakai t-shirt bersama cardigan

tapi tetapi menggigil-gigil

maklum laaa,,aku pakai selipar jepun

mau nya tak sejuk kan


bila masuk waktu subuh,,

kami pergi la basuh muka,gosok gigi,solat dan sebagainya

niat dihati mau mandi

yela,kami bertolak dari UUM pukul 9malam lagi

konon2 nak mandi pagi la kan

tapiiiii

bila aku buka air,,

bapak sejuknya

nak gosok gigi dan basuh muka pun macam tak rela

rasa nak gugur gigi bila berkumur...

kejang muka aku bila cuci

rasa macam air dalam peti...

sejukkkkkkkkkkk


sebelum kami pergi ke Sk Tanah Rata,,

kami pergi jalan2 dulu

kemanakah kami pergi

jom..jom..

cekidaud


strawberry farm
cactus valley
ladang teh

Kea Farm


itu empat2 utama yang kami lawati je
padahal banyak lagi
untuk lebih gambar(for more pictures)
sila la usya di my facebook
I dah uplod semua dekat sana

ok,,mari kita bercerita tentang aktiviti sampingan itu
adik2 SK Bukit Rata!!!
kanak2 tersebut telah dibahagikan by group
each group got 10 pupils
I partner with Maswari
Maswari jadi fasi
I jadi co-fasi



ini dia rupa akak fasi yang kesejukan


then,,ini adik2 group saya
sila usya
mereka sungguh comel
i buat hipotesis mengatakan cameron adalah tempat yang sangat sesuai untuk membesarkan anak dengan comelnya
like I told you before
kat sini memang sejuk
dan
lemak-lemak memang takkan pecah sebab
tak berpeluh langsung ye rakan2
walaupun di siang hari ko berlari2
cuaca nya memang awesome
I siap dapat peluang untuk keluar asap dari mulut
I mean asap sejuk bukan asap rokok

ok,,cuaca yang awesome itu menghasilkan adik2 yang berwajah dan berbadan awesome
sila lah tengok adik2 yang awesome tersebut


me.aniq.hafiq(aku selalu tertukar aniq & hafiq).suhan.ismet.aidil.si comel ashraf
najwa.fathin nursyafifa yang kiut.fatin.azureen yang sangat pendiam



excited ye korang bila aku snap gambar


the kids presenting their works

ini aktiviti mumiakan your friend

now,,kita tengok kreativiti adik2 kita ni
bakat2 melukis mereka yang terpendam
gambar ini hanya terdapat disini
sangat exclusive!!!


rumah impian fatin



ismet nak jadi angkasawan ke ape tah..




impian azureen yang macam2





suhan nak jadi pemain bola sepak sepanyol(tak patriotik ar budak nih)





najwa mau jadi pereka fesyen







fathin nursyafifa nak jadi pemain badminton negara





hafiq nak beli kereta terbang


aniq nak robot
gambar yang bawah tu katanya tulang dinosour

ini roket yang ashraf nak
ashraf yang kiut plus kecik yg aku suka tuuuu...



i loikee this lukisan
ini Aidil punya






mereka sedang melukis dengan tekun





cehhh..menunjuk ar korang nih...hehehehe

ha,,siap pun entry ni
dah bape hari aku pulun nak siapkan

p/s:duduk cameron 3hari tapi mandi 2kali je..so,,aku paham kenapa orang duduk luar negara jarang2 mandi..hak3

sebelum kami pulang,,parents Ashraf nak jumpa aku..cuak gilak siottt..maklum la,,aku kan suka gila kacau si budak ashraf tu...skali bapak dia nak amik gambar kami jela..ceh,,suspen je lebih...hihihihihi











































































































































































No comments: