BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 19, 2010

dia seorang kawan

semua orang di dunia ini ada kawan
saya pun ada kawan(ayat standard waktu buat karangan sekolah rendah dulu)
nama kawan saya FAIN(pronounce as pa-en)

dia
-baik giler(tapi selalu jahat giler berbanding aku)

-cantik(ni orang kata)

-pandai addmaths(dan juga pandai segala benda yang melibatkan kira-kira)

-tak suka sejarah(sebab tu ko selalu tiru homework aku kan?tapi SPM sejarah dia A,dia tak tiru aku pun waktu exam)

-tinggi(sebab tu selalu wat lawak sarcastic yang bebunyi "weh,,aku dapat tengok atas kepala ko,mesti ko tak dapat tengok atas kepala aku kan")

-cerah(ye,,dia cerah walaupun dia selalu kata diri dia tak cerah dan selalu pergi buat facial)

banyak lagi la pasal si Fain ni
yang lain-lain,,korang kena berkawan dengan dia sendiri,,baru la tahu

aku bangun pagi ni
tiba-tiba teringat kat minah ni
"mok,,rindu ar kat ko"--->(ni monolog dalaman)
ye,,kalau korang tengok di wall fb aku,
kami saling merindui
tapi tak tahu la ape ke bangang kami ini,
sangat malas mahu menaip mesej mahupun menggunakan fon untuk berhubung
ohhh
lupa nak cakap
fain ini perempuan
hahahhaha

kepada rakan-rakan yang lain
harap anda semua jangan jeles dengan entry khas buat fain ini
di harap anda bersabar untuk giliran anda

si fain ini sudah lama booking untuk masuk my blog ni ha
baru sekarang aku berkesempatan tulis perihal beliau
walaupun sebelum ni ada jugak penceritaan mengenai beliau
tapi beliau tidak berpuas hati kerana tiada cerita berbentuk pujian untuk beliau
kakakaka

p/s:pagi-pagi buta ni aku tak de ayat la nak mengarang..harap maap
p/s buat fain;suruh encik doktor ko carikan encik doktor rusia untuk aku jugak,,sekian

No comments: