BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 17, 2010

take a note

tengok!!!
syarikat telekomunikasi sendiri yang bagi peringatan ni
i sangat kagum


ini surau dekat R&R dekat penang
ape motif gambar ni?
surau ni sangat cantik plus comel
kawan aku ni mamai2 baru bangun tido
so,,dia tak mengikut arahan
aku suruh fokus pada surau,,
dia fokus pada kami berdua yang juga baru bangun tido ini..
patut u olls boleh nampak kecomelan surau ini
ala2 chalet
ala2 rumah kampung yang kiut juga
tapi yang jelas di situ hanya kecomelan kami
saya sangat kecewa sebab tak dapat share kecomelan surau ni...

p/s:untuk cerita saya di cameron,,u olls boleh usya entry yang KETIGA dari entry ini yang bertajuk "they are awesome".Baru je publish pagi tadi entry tersebut setelah aku pekasam kan ia dalam draft..

No comments: