BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 5, 2010

hari-hari terakhir

aha,,ni bukan kisah hari-hari terakhir seorang wanita yang tragis tu
tapi hari-haru terakhir berada di rumah
tanda-tanda pengakhiran cuti dapat dikesan pabila
1)mak sibuk masakkan semua makanan kegemaran anak
2)parents belikan semua yang tekak anak rasa nak makan
3)saudara mara dan jiran tetangga turut concern dengan kehendak perut orang yang harus pulang ke universiti untuk berjuang...

hahahha..
tanda-tanda tu aku dah mula alami ye
sebab..
mak aku dah masakkan udang masak lemak yang aku suka
bapak aku belikan durian sebanyak mungkin..takut anaknya kempunan makan durian..almaklumla,,lama lagi nak cuti semula
tak kurang juga dengan kawan-kawan parents aku yang offer macam-macam suruh aku makan..

ha,,tadi aku pergi beli kueh
aku kena sound dengan mak cik yang jual kueh tu
beliau kata"kenapa hang tak pergi sekolah?"
terkelu lidah den..
mak cik..mak cik...

p/s:para gambar tidak disertakan untuk mengurangkan tahap kejelesan korang.aku bukan zalim untuk biar air liur korang meleleh..huah3

No comments: