BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 15, 2010

mereka lebih advance

aku telah sedaya upaya untuk siapkan entry pasal cameron
tapi tak siap2 lagi
hai ini disebabkan oleh line tenet yang lembab untuk uplod gambar
harap anda mengerti

ok2
ini cerita pasal adik2 aku
sedang aku mengarang entry blog ini,,
aku pun menyembang la dengan akak aku(along) kat ym

along kata,,adik2 laki aku semua dah ada account fb
haikal-darjah 4
aiman-darjah 5
Jo-form 1

haish budak2 ni
dah pandai ber fb ye

waktu aku dan along cuti sem hari tu lagi haikal tu duk bising2 suruh buatkan fb untuk dia
tapi kitaorang tak layan pun

haikal:Along,,buat la fb
along:fb untuk siapa?
haikal:untuk adik la(adik=haikal)
along:mu kecik lagi..mana boleh buat fb
haikal:ala,,muhammad tu dah ada fb(muhammad=anak jiran yang berumur 3 atau 4 tahun)
along:tak boleh la..mu tak cukup umur
haikal:umur kan boleh tipu..buat la umur tua sikit

haaa,,,amik ko
fb ni dah jadi fenomena
semua orang dah ada fb tau
kalau yang tak de fb tu pun,,brapa kerat je
so,,semua jangan terjeut kanan2 ada account fb
even mereka baru berumur sebulan atau dua bulan...

p/s:kat rumah aku tu,,mak aku je yang belum ada account fb
aku+7 beradik yang lain+our papa..semua ada account fb
kaya la kau wahai pemilik fb!!!

No comments: