BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 2, 2010

sudah matangkah?

apakah tanda2 kematangan?
1)ada pasangan kekasih?
2)atau pun muka dipenuhi jerawat sampai nak sentuh pun dah takde tempat?
kalau (1) adalah tanda kematangan,maknanya jauh masih lambat la untuk matang
kalau (2) adalah tanda kematangan sebenar,,maknanya aku dah matang la wei
fenomena jerawat secara besar-besaran sedang berlaku sampai merisaukan aku
terpaksa aku paksa bapak aku pergi kedai untuk beli T3
ada side effect tak pakai T3 nih?
baru first time pakai nih...

tapi kan,,
kalau aku dah matang,
kenapa cikgu sekolah bapak aku tanya aku tingkatan berapa waktu pergi jual nasi kerabu hari tu?
kenapa ada cikgu adik aku tanya aku ni adik kepada adik aku or kakak kepada adik aku?
kenapa jugak customer kat kedai mak aku tanya aku sekolah tingkatan berapa jugak?
dan juga,,kenapa budak yang jual burger depan gerai aku hari tu tanya mak aku "mak cik,,anak mak cik yang jual nasik kerabu hari tu baru lepas SPM ke?"

haishhh..aku sudah 20 la
sudah nak masuk ijazah semester 3 dah pun
kadang2 aku cakap je aku form 1..
baru terkejut beruk pakcik2 dan makcik2 yang tanya aku form berapa...kakakkaka

p/s:rakan-rakan,korang terima la kenyataan muka aku berjerawat sekarang,,jangan la ekau buat muka terkezut dan tak percaya bila aku cakap muka aku banyak jerawat..kepada Fain,,terima la hakikat ni..ko sibuk tak boleh terima muka aku berjerawat..aku perlukan sokongan ko..hak3..cam penyakit kronik je..padahal jerawat je pun..kecoh ar...

No comments: