BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 5, 2010

surat siapa?

ko cam tak bunyi motor posmen macam mana?
ala,,bunyi motor posmen kan sepesen je
bunyi motor ex5 yang kuat tu...

aku pun terkedek-kedek la pergi amik surat bila kedengaran sayup-sayup posmen dah blah kan
eh,,ada surat la
ooo,,untuk mak aku
sape plak yang bagi surat pada mak aku ni?
dah la sampul kaler coklat plak tu
tak gam pun surat ni?
tengok la dulu
hehehe






My Admire Most

Mother...
You are my queen in my heart
you are my life
I can't live without you

You are ageing and ailing
But...
Still strive diligently,
To feed our hunger

From the crack of dawn till dusk,
work under the harsh blazing sun,
and heavy downpour,
become responsible householder

Mother..
gone through many ups and downs in life
Deep down in your heart,
felt thousands of needles,
impaled into your heart

Eventhough in hot soup,
You guided us to be,
virtuous and pious children,
without your presence,
The world seemed to be a pleak place

Mother...
I don't mean
Your tears trickled down,
On your cheeks again
Because of our naughty

I want hug and kiss you,
I feel your tender loving care,
For good,
I love you mummy

aku ingat ni surat sempena hari ibu dari adik aku yang form 3
yela,,dia kan duduk kat asrama
mesti cikgu suruh buat benda2 macam ni untuk hari ibu
maklum la,,budak asrama kan

bila aku tengok dekat setem
dari PERLIS!!!!
dari adik aku yang kat matrik tu la..
wah3..
ni cikgu BI kat matrik suruh buat ke?
siap anta poem omputeh lagi kat mak aku
macam la mak aku paham...

papepun,,tahniah la pada adik aku ni
sejak hantar dia ke matrik dari 10 mei lalu,,
dia tak pernah balik umah lagi
kental kan adik aku
dah la tak pernah berjauhan dari famili,
tak pernah duduk asrama,
lama gila dia boleh bertahan duduk sana
parents aku pun,,bukan hari-hari kol dia
aku rasa bapak aku lagi kerap kol akak aku yang berumur 24 tahun dan sedang amik master dari adik aku yang sorang ni
berdikari la dia
tak sangka taw
padahal kalau tengok muka,dia paling lembik dan gembeng berbanding kami yang lain

p/s:dia akan balik bercuti hijung bulan Julai ni..sama2 kita nantikan apa yang berlaku pada adik aku yg kental ini

No comments: