BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 16, 2010

tempat feveret kami untuk joging



inilah tempat kegemaran kami
ko tengok..
dengan penuh semangat kami nak berjoging
siap berbaju kebangsaan lagi

dah la nak pergi tesco tersebut kami terpaksa meredah kesesakan lalu lintas
dah la sesat sampai terpaksa lalu pasar malam yang panjang

dengan bau makanan yang sangat mengancam selera,,sesungguhnya perjalanan ke tesco menggugat keimanan aku yang sedang berpuasa
jalan yang jem menambahkan lagi kebengkakan hati ini...

perghhh..
dugaan betol dalam melaksanakan hasrat murni kami untuk tampil lebih kurus ini




terbalik pun terbalik la...



macam wanita bekerjaya pergi membeli barangan dapur lepas waktu kerja kan..

sebelum pulang,,
sempat singgah di kedai kasut
ini sepatu yang aku beli
korang jangan beli dah
tak aci tiru taw..

sepatu ini dibeli atas sebab untuk gantikan sandal yg telah di curi
walaupun di curi dua,,
aku hanya mampu ganti satu je

ada siapa2 nak gantikan sepatu aku yang dicuri yg lagi satu tak?
tolong la..tolong la..
gantikan balik heels saya
sob3...


pandangan sisi..ada 3 kaler sebenarnya(mati la aku kalau nak beli semua kaler kan)



wajahnya dari depan

p/s:tak tahu nak pakai bila entah sepatu ini..aku rasa design dia cantik,,tros teringin nak beli..
p/s/s:ada wedges yang cun aku jumpa kat parkson kota bharu...tapi tak beli pun hari tu sebab bawak duit tidak mencukupi..so,,aku mampu captured gambar that wedges jela...nanti aku uplod rupa paras wedges yang aku berkenan tu..tapi korang jangan sibuk2 nak beli jugak...hihihihi

No comments: