BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 28, 2010

belanja la aku..

conversation bersama rumate

aku:tien,belanja la aku

rumate:(tak sempat berkata-kata lagi)

aku:belanja la aku pakai braces

rumate:(terkejut beruk sampai tak berkata2 selama beberapa saat)..amboiii..belanja
braces?..over ko ye..aku ingat ko nk suruh belanja makan ke ape


aku:alah,,aku tau,,ko mesti pikir aku mintak ko belanja benda2 remeh temeh camtu..kalau stakat makanan,,aku pun mampu beli sendiri..braces aku tak mampu..ko belanja la aku......hahahhaha


conversation bersama nana melalui facebook chat

aku:na,belanja aku pakai braces

nana:oi,,kalau aku aku yayasan Nik Imana boleh la aku belanja2 mu



conversation bersama nana dalam bilik air

aku:na,takde ke orang nak bagi duit kat aku..duit jatuh dari langit pun takpe..nak pakai braces la

nana:tak payah la jau..mu tunggu tua je..pakai gigi palsu

aku:hahahhaha..bengom

p/s:kalau dapat high heels atau wedges pun ok..dapat la hilangkan duka lara kekecewaan tak dapat pakai braces..kalau lah duit tu boleh kait dari atas pokok kan...KALAU!!!

2 comments:

nabilah said...

betolke pakai braces kat pku rm150 je
farrah umairah cte

jau said...

btol la kot
tp tu yg basic pnya
kosong je
jau xblh pakai yg tu sbb gigi teruk..