BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 3, 2010

prasangka

hari ni takde elektrik dekat 12jam!!!
ko bersangka buruk atau baek?
apa kes la asyik takde elektrik je..
kena call TNB careline baru la ada orang betulkan..
arghhh,,cerita ni takde kena mengena dengan tajuk ni pun..
ni cume mengadu domba je sebelum memulakan cerita utama

semalam kan,,
waktu aku dan parents aku dalam perjalanan untuk ke pekan mencari barang seketul dua untuk bawak balik ke universiti,,
ada sebuah lori dari arah bertentangan
tiba-tiba bapak aku berkata
"eh,lori tu buang ape?kulit durian ke anjing mati dalam longkang tu?"
mak aku pun berkata-kata jugak
"sambil lalu pun boleh buang-buang sampah?entah-entah buang anak tak?"
haa,,ko tengok..
nak menunjukkan betapa seriusnya masalah buang bayi sekarang sampaikan asal ada orang buang benda je,terus cakap orang tu buang bayi..

tapi kan,,isu ni dah sejuk dan hampir basi baru aku kalut nak membebel kat sini
macam la korang tak tahu..ye tak?
hahahaha

korang...korang..
malam ni jangan lupa tengok ARGENTINA V. GERMANY tau
dan bagi peminat BRAZIL,,jangan hantuk-hantuk kepala kat dinding ye..
huahuahua
tahniah ye skuad the ORANJE!!!sampai ada orang gembira berguling-guling taHu netherlands kalahkan BRAZIL..
adik-adik aku plak siap gaduh-gaduh dan bertumbuk bagai sebab BRAZIL KALAH..cehhh

dan
T3 sangat berkesan melawan jerawat yang liar tumbuh di wajah aku..
so,,rakan-rakan yang mempunyai masalah jerawat tegar,,boleh la cuba T3 lepas ni =)

p/s:aku rasa cerita dalam tajuk kali ini sangat tunggang terbalik..sila jangan kecewa..

No comments: