BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 18, 2010

badut

aku sangat tak paham bila ada perempuan sangat obses dengan laki
sanggup pergi confess feeling dia sebelum laki tu
aku tahu ni zaman moden
masalahanya...
kalau dua2 suka takpe
tapi sekarang ni,,, ko yang kaum hawa je hegeh2 kat laki tu
terang-terangan laki tu kata TAK NAK!!!

mental illness kah ko?
aku harap ko sedar ko ni sekarang jadi isu hangat yang sering menjadi bualan semua orang

aku bukan jeles dengan ko tapi aku sedih bagi pihak ko
ko dah menjatuhkan maruah ko sendiri

tapi ikut suka ko lah
aku bukan peduli pun pasal hidup ko
dan untuk pengetahuan ko,,
semua status kat fb aku adalah ditujukan pada ko
tak tahu ko ni ada kesedaran diri ke tak

aku harap ko akan jadi diri ko yang dulu
aku sangat annoying dengan diri ko yang baru
paham tak ANNOYING???????

P/S:i'm sick with all matters about u..uwekkkkkkk

No comments: