BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 17, 2010

surat dari peminat

wahhh..cik jau pun ada peminat?
hahahah
ocehhh..aku pun gelak sampai tergolek-golek lepas terjumpa surat dari peminat tersebut
eh,,bukan peminat sebenarnya
aku pun tak tahu nak kategori surat ini surat ape
yang pasti bukan surat layang ugutan bunuh la..
aku terjumpa surat ni waktu tengah cari buku karangan aku zaman skola(nak jugak explain cara jumpa..xdela nampak macam aku cuba menyelongkar populariti sendiri yang diraih dizaman awal remaja ...hahahah)

jom kita teliti isi kandungan nya,,
layannn.......



nampak x?
meh aku retype


Assalamualaikum(eja penuh ooo..skema betol..budak2 la katakan..hahah),aku tau name ko dari budak kelass aku nama ____________(tempat kosong tu adalah nama kawan aku merangkap kawan dia jugak). Amacam boleh kita berkenalan?Aku ni budak form 1 je.Walaupun aku tak pernah jumpa ko tapi budak______(nama kawan kitaorang yang bertanggungjawab menggembar-gemburkan pasal aku kepada budak ini)kata ko cantik.Aku main bantai je hantar surat kat ko.Harap jangan marah ye.Sebenarnya aku tak tau nak hantar kad ni kat siapa.Jadi,aku hantar jelah kat ko.Harap kita dapat berkenalan.Boleh tak kau hantar aku kad salam mesra dan serahkanlah bioata ko.Aku ni nak kata budak jiwang bolehla jugak.Tapi pointer aku masa exam tinggi.Rugi kalau ko tak nak kenal dengan aku.



hahah..maktab sape nih?



amik ko..siap bagi biodata lagik..dengan pesanan tulus iklas plak tu kat bawah



nama aku dieja dengan tepat..sengguh bangga tahu.tengok tahun..dah 7tahun berlalu

Pengajaran:jangan ko percaya siapa-siapa..hahaha


4 comments:

Loyar Lawa said...

hahahahhahahahahhaha lawak2.... simpan lagi ko

jau said...

pati dia rasa mnyesal anta surat ni kalo dia tau surat ini jd pemes 7thn kmudian..kah3

kimah said...

jau pn hot gak..
bukti tu..huhu
profile hang lagu ape ek?

jau said...

kim:tu zaman2 mde..skg dah sejuk beku..
lagu cun saja..sleeq nyanyi..penyanyi singapore..ko ske?