BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 24, 2010

Aiman

Aiman tak kisah
dulu kata-kata ini sering menjadi buah mulut orang ramai
sangat sinonim nama Aiman deng tak kisah
kwnapa nama Aiman jadi pilihan?
benarkah insan2 yang bernama Aiman tak kisah?
adakah sememangnya Aiman tak kisah nama mereka digunakan untuk iklan komersial?
tak kisahkah Aiman pabila nama mereka seolah-olah jadi sindiran ramai?
ha,,panjang pulak mukaddimahnya..
padahal bukan nak cerita susur galur iklan yang menggunakan nama Aiman tu

ini sambungan kisah budak sekolah
yang wataknya bernama Aiman yang aku cerita minggu lepas
ye..
Aiman si debab itu
bukannya Aiman tak kisah
Aiman adik aku yang samseng itu
eh,,,bukan2
dia bukan samseng la...mind you!hahahaha
kan aku hari tu mak kawan dia nak jumpa kan..
kebetulan hari tersebut hari jumaat kan
lepas balik sembahyang jumaat je terus si Aiman ini pergi sekolah agama
sebab mak si G (ingat lagi watak si Gembeng?)nak jumpa Aiman di sekolah agama
mak aku inagt nak hantar adik aku tu pergi sekolah
yela,,risau la kan
belum sempat mak aku hantar..si Aiman dah pergi dulu(skolah dekat je ngn umah,,jalan 5minit je)
chewahhh,Aiman siap tunggu mak budak tu kat depan pagar skolah
aku tanya la Aiman "apsal ko tunggu depan pintu pagar?"(aku tanya bila dia balik skolah la)
Aiman jawab"dah mak dia kata nak jumpa depan skolah,,aku tunggu la"
ceh,,gila cool adik aku...

apa yang jadi seterusnya?
cuak,,,
cuak...
cuak ok...
mak budak tu nak jumpa budak laen plak nama lufti(anak jiran aku jugak)
tapi si Lufti ni tak pegi skola agama pun
pesal eh mak si G tu tak nak jumpa adik aku plak?
musykil aku
korang pun musykil?
tak payah nak musykil2,,memang xde jawapan untuk soalan itu ye..
yang penting,,,xde ape2 adegan menarik yang berlaku..
penat aku tunggu drama mereka
boleh aku tulis kat sini..
sungguh mengecewakan la mereka ni...

weh..weh...
pesal dah kedengaran desas-desus keputusan peperiksaan nak keluar?
dah semakin hampirkah?
aiyoo...
jiwa dan raga serta bakul aku belum bersedia la
takut rohani aku terkujat dengan kenyataan nanti...
sila bersabar ye wahai jantung
jangan panik...
ok rakan-rakan..
mari kita berdoa!!!*waktu ni la baru hegeh-hegeh nak doa..

p/s:jangan lupa post result korang kt wall fb masing2...>_<

No comments: