BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 1, 2010

kOnV0i...

tadi aku pegi berkonvoi...
eh,,xcaya eh
meh aku buktikan
i show u da proof..
hahahah



tengok,,ramai kan..syok betol

konvoi ni dianjurkan oleh JKJR
Jiwa Kami Jiwa Rempit???
xla..
JKJR=Jabatan Keselamatan Jalan Raya
ni konvoi yang sah disisi undang-undang
di buat bersempena Hari Pekerja
hari ni kan 1Mei

berapa lama berkonvoi??
sebenarnya aku pun xtau
sebabnya,,aku attend tuk majlis pelepasan je la
kalo aku join skali,,
sape nak amik gambar ni..



tukang amik gambar je aku..hahaha

sebenarnya aku cuma temankan akak aku pegi buat liputan
hahahah
xde pasal aku nak berkonvoi
tapi aku dapat jugak baju biru yang dyorang pakai tu
aku n akak aku dapat sehelai sorang
dyorang ingat aku wakil dari media jugak
sebab tu bagi..
bes jugak mengekor akak aku
event tu xsamapi 15 minit pun,,
dapat la baju sehelai



dia bagi aku saiz L??boleh buat baju kelawar ni

baiklah rakan-rakan sekalian,,
akhir kata dari saya,,
PANDU CERMAT,,JIWA SELAMAT

hargailah nyawa anda!!!!

pesal tiba 2 blog aku ni jadi macam report hidup seharian ni??
maap la rakan2..
xde cte menarik tuk dikongsikan
maklum la,,cuti kan,,
mana ada gosip terbaru
selalu anyam ketupat bersama rakan2
cuti2 ni nk anyam ketupat dengan sape?
huhuhuhu

ke nak cte pasal shoping complex?
cam boring plak kan
buat sakit hati plak tu cte hal2 shoping di saat hujung2 sem ni
kalo duit tengah mantap dalam poket,,
suka hati je aku nk bercerita topik ni
maslahnya,..
sob...sob...sob...
dah la,,topik ni akan di bincang awal sem nanti..
bersuraii....
eh,,tggu apa lagi????
dah habis la...
betol la dah habis...xcaya sudah..buwekkk =p

No comments: