BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 8, 2010

oh mama

esok hari ibu kan
terpksa post entry ni awal sempena hari ibu
esok dan lusa saya tiada d rumah
dan pastinya tidak dapat beronline
oleh itu,,saya terpaksa mengerah idea untuk post jgk entry ini mlm ini

xkesah la apa sahaja panggilan anda untuk insan yang telah melahirkan anda
mama,ibu,umi,mummy atau apa2 sahaja,,
hari esok merupakan hari istimewa untuk mereka
bukan la kita hanya perlu menghargai ibu kita setahun sekali
tetapi,,tujuan hari ibu diadakan adalah sebagai satu simbolik menghargai para ibu sahaja
kita perlu menyayangi dan menghargai ibu kita setiap detik

wah,,bukan maen aku bersyarah
pada hakikatnya,,
walaupun hari ibu setahun skali,,
aku tetap malu untuk ungkapkan perasaan sayang aku untuk ibu tercinta
malu nk ucapkan rasa syg face to face
so,,terima kaseh teknologi!!!
xleh ckp face to face,,
kita eksploitasilah teknologi sepenuhnya
kol aje lah
kita kan dah moden
cakap dalam fon xde la malu sgt..
hihihiih

hadiah?aiyooo..
xde fulus dah la
masak tuk bliau?
aiyakk...

btw,,saya sayang mak saya!!!!

walaupun saya xreti nk ungkapkan kata2 sayang itu
tapi,,saya yakin,,mama saya faham
bahawasanya anaknya ini sayang kan bliau sepenuh hati
action speaks louder than words kan...

rakan2 semua,,
mari la kita sama2 menghargai ibu kita selagi mereka maseh ada untuk kita bermanja
jgn kita buat kerek plak ngn mereka
ibu kita tiada galang gantinya
kita perlu ingat,,mak tiri pasti tidak sama dengan mak kandung!!!

SELAMAT HARI IBU kepada semua wanita hebat d seluruh dunia kerana berjaya melahirkan pewaris bangsa...jasa anda sungguh tidak ternilai..we luv u all moms...this special day only for special person like all of u...
(^_______________^)

No comments: