BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 3, 2010

Penawar Stress

ok,,sesape yang stress boleh baca entry ini..

sape2 yg stress lagi dan xmampu untuk senyum lps baca entry ni boleh mintak pampasan dari aku...hiihihi

ORANG KATA senyum itu penawar duka

nah...


aww cakk!!!


eh,,xberkesan eh?



senyum la macam saya!!! x elok tau masam2 muka,,nnt cpt tua..=)


xcukup berkesan??


Align Center
senyuman yang menawan selalunya di warisi..
saya comey mcm mak saya..ANDA???
kalo anda pon comey,,sila senyum..hehehe


mau yang lebih menarik???



menarik kan...hak3

ini semua penawar stress ke penambah stress??
maen2 plak ko ye jauhariatul amira
ok2..
ni betol2 punya..
anda mau lebih ceria??
sila scroll ke bawah

=

=

=

=
berdebar-debar?

jeng..

jeng..

jeng..


hahahah..sila kira jumlah gigi saya..

gambar senyuman plastik aku tu pon xberkesan??
baiklah..
ORANG PUN ADA KATA JUGAK
orang yang senang hati tidak akan stress
moh kita tgk makanan..
aku tau korang ske makan kan..
jom2..



seringgit je wei satu,,xsgka hrga dy maseh xbrubah..
kalo korang nk mkn yg mhl,,bli la kt cnema
ni aku bli sbb teringin dari waktu mggu stadi wik lagi..hohohoh



dh wei,,
dh habis dah entry ni
korang senyum x?
xsenyum?
nakpampasan?
sila hntr alamat rumah anda...

p/s:eleh,,aku tipu je..pdhal niat sebenar aku nk tayang muka kt korang je..bukan berniat nak merawat hati korang yg berduka lara pon...kakakakak
suka hati kotang la nak senyum ke x...

CHILL!!!!





2 comments:

vida la rasta said...

makin stresss ak tengok muko ko...hahahhaa

jau said...

ces,,kuang asam ko...
aku senyum seiklas hati tau