BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 15, 2010

ohhh jiran

oh jiran
mengapa ko membuka pitu seluas-luasnya?
aku mengerti itu pintu enkau
tapi aku rasa malu
tetamu2 engkau sangat ramai
aku lebih malu kini
kerana
sungguh memalukan apabila anak dara pergi menyidai baju pukul 11.30 pagi
ohhh
sungguh memalukan
*bunyi macam sajak x?

adoi..
sudahlah aku pakai kain batik dan bertshirt lengan pendek
tengok,,,sungguh kekampungan
tidah ubah seperti maid..
dengan muka cam tempe basi
sebab xmandi pagi lagi

tapi aku tebalkan jua muka..
jalan laju2 keluar rumah
jugak jalan laju2 bila nak masuk rumah
xpandang kiri kanan
buat2 xprasan rumah jiran pintunya terbukak
err,,maksud aku sengaja di bukak..

pengajaran:jgn leka beronline sampai tgh hari baru nak pergi menyidai kaen..semua kaen jiran dah nak kering..engkau baru hegeh2 nak sidai..aiyakkk..

No comments: