BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 1, 2010

pakai spek nampak smart

ha,,kata2 ni baru diungkap oleh bapak aku
hahaha
berikut adalah our conversation

aku :tengah buat apa pa?
papa:tengah buat spek tuk mama
aku:uishh,,sume nak pakai spek ni ape cer
papa:ho la,,pakai spek baru smart..baru bergaya

ces,,tah pape
mak aku cakap nak g wt spek tuk adik aku
maklum la budak tu nak masuk matrik 10 Mei ni
semua nak kena baru kan
tapi mak aku pn nak masuk matrik jugak ke?
tiba2 je nak berspek jugak
xkan jeles ngn adik aku kot
ke mak aku jeles ngn bapak aku?
bapak aku pakai spek,,mak aku pun nak jugakkkk
hahahah

tapi betol la
dulu aku pun cam suka kalo dapat pakai spek
selalu berangan aku ni rabun
boleh pakai spek macam2 gaya
nampak educated ko tahu..
hahahah
macam2 persepsi baik aku lemparkan pada orang pakai spek

tapi tu waktu kecik2 dulu
dah besar ni aku dah sedar
xpakai spek lagi senang hidup
saya sayang mata saya!!!!

kebaikan mata tidak rabun

1)time kalut dah lambat nak g kelas,,xde masAlah kalo terlupa bawak spek skali pun
2)xyah bazirkan duit beli contact lens kalo ada event khas seperti dinner dan hari sukan
3)xpayah riso masalah speK pecah o contact lens hilang sehari sebelum exam
4)dari jauh dah boleh nampak orang
5)sangat senang untuk skodeng orang...kahkahkah

best kan bermata elok ni
jadi adik-adik,,,
korang jangan terpedaya tuk merosakkan mata korang semata-mata untuk pakai spek
xde faedah pun korang sengaja rabunkan mata korang
INGAT!!!
taK berspek lagi menawan...
HAHAHAH...

No comments: