BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 1, 2011

kecewa nyaaaa

seperti semua sedia maklum
semalam merupakan hari yang ditunggu-tunggu oleh semua
iaitu pengumuman tarikh berpuasa
dari kecik,,
antara detik2 yang paling ditunggu adalah
kemunculan pakcik ini di kaca tv
dengan ayatnya yang mampu menggembirakan semua orang
iaitu Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah
penyimpan mohor besar raja-raja

dari kecik kot aku menatap wajahnya 3kali setahun
rasa tak lengkap hidup tak tengok wajah beliau di kaca tv
sekarang beliau dah bersar
sungguh hamba sedih dengan berita ini
sobssss


guwa rasa lebih kecewa bila tak dapat tengok kemunculan pertama
penyimpan mohor besar raja-raja yang baru iaitu
Datuk Syed Danial Syed Ahmad
yela,,dah 21 tahun aku hidup
selalu aku tengok Tan Sri Ungku je
tak penah tengok yang lain
so,,macam excited la nak tengok yang baru
tapi apekan daya
waktu pengumuman puasa semalam
aku dalam perjalanan
dalam kereta..

sedih gila kan tak dapat tengok Datuk Syed buat pengumuman
tapi adik aku yang darjah 6 kata
jangan sedih2
raya nanti dapat la tengok Datuk Syed tu
so,,
aku tak sabar nak tunggu raya
bukan sebab nak habis puasa cepat tau
tapi sebab nak tengok penyimpan mohor besar raja2 ye
hehehe..


2 comments:

nabilah said...

jangan kecewa please...semua org pon kecoh sbb tan sri tak announce smlm hak3

jau said...

pdhal dh tau tan sri bersara tp kcewa gak sbb xdpt tgk yg baru..sobsss.