BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 27, 2011

macam kenduri


tarik nafas semua..
jangan risauu
entry ni tak panjang pun
dah lama aku tak merajin buh banyak gambar
tapi entry ni banyak gambar
jangan risau okey
aku sebagai penganggur kan banyak masa
untuk tuggu upload gambar dekat blog ni
so,,
enjoy yourself with those pictures.

orang kampung yang bersemangat waja


orang kampung yang pi saja2 untuk menyembang..hahaha


saja2 pi piknik tempat kejadian pun ada


bebudak pun nak tumpang glamer


wanita2 yang memang suka bertungkus-lumus

tau tak ape yang aku cuba sampaikan?
hahaha

sebenarnya gambar2 di atas adalah sesi menghias khemah rumah sukan
esok ada hari sukan dekat skolah depan umah aku
bising la esok
pagi tadi pun duk berlatik lagu kebangsaan segala
siap berlatih perarakan masuk la apa
memang "menghiburkan" pagi aku betol

hiasan untuk rumah biru


rumah hijau macam khemah pengantin


rumah merah yang konon meriah


rumah kuning..bukan bersih 2.0


well prepared for tomorrow

esok,,terpaksa la aku pi tengok
adik2 aku main kot
tapi aku malu lah nk pi sorg2
nanti cikgu2 ngorat plak..hahahha
bajet hot

No comments: