BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 14, 2011

I will survive!

bila aku cakap aku naik bas sorang-sorang
ramai yang tanya
"eh,,xpe ke?tak takut ke?kesiannn naik bas sorang2"
well,,bagi aku
seorang gadis yang independent,,
itu perkara biasa
nak kesian apa plak

lagipun,,setakat perak ke kedah
kedah ke penang
perak ke kelantan,,
bukan la jauh mana
lagi-lagi dalam usia aku 20 tahun ni

bukan nak cakap besar ke apa
tapi Allah kan selalu ada
percaya lah dengan janji-janji Allah
mohon la keselamatan daripadaNya
kalau nak berlaku kecelakaan,,
waktu dengan kawan-kawan ramai-ramai
or dengan family pun
akan jadi jugak

well,,
aku dah biasa kot travel jauh-jauh sorang
dulu lagi la
aku form 3
baru berumur 15 tahun
aku naik bas sorang-sorang jugak
dari johor ke kelantan pulak tu
alhamdulillah,,
selamat sampai dengan izin Allah

then,,
tak perlulah gelabah tak tentu pasal kalau kena travel sorang2
berdoa pada Allah banyak2
insyaAllah,,
selamat..=)

1 comment:

Anonymous said...

masa form3 dulu buat apa kat johor? x info aku pun nak datang johor kan. sob. sob. -_____-





-ali-