BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 2, 2011

telefon karat

rumors sana
rumors sini
rumorsss everywhere
ada yang betul
ada yang salah
so,,kita yang mendengar ni,,
tolong la jangan terus jump to conclusion
bak kata org,,
dengar boleh,,percaya jangan..

minggu lepas kan
kecoh la kat kawasan aku ni
classmate adik aku dikatakan meninggal
sebab accident dengan lori katanya
lebih tragis lagi,,
parents budak tu pun terlibat dalam kemalangan jugak waktu nak p tengok anaknya itu
pihal skolah telefon
orang kampung kol untuk ucapkan takziah
pihak skolah pun ada jugak pergi cari kat hospital semua
tapi tak ade

dan semalam,,
budak yang dikatakan meninggal tu datang kedai mak aku
perghhh
kata meninggal,,
ni ada je budak ni
rupanya,,
budak tu accident waktu naik kereta dengan satu family dia
luka sikit je kat tangan
adik budak tu je teruk sikit
tapi takde la sampai meninggal
bedebah betul
sape yang buat cerita jauh benar dari kebenaran..

ni lah akibatnya bila dengar berita dari mulut ke mulut
mak aku dah siap sebarkan pada orang2 kat kampung aku kat kelantan pasal budak ni meninggal
ish3..

No comments: