BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 27, 2010

masihkah ada sinar?

tajuk macam klasik gila je kan
geli den goli..
hahahaha

exam yang akan mendatang ni sesungguhnya menguji kesabaran dan kewibawaan aku sebagai seorang pelajar la

30 haribulan punya
-very the banyak kau
-tak tau nak baca macam mana
-dah la benda yang tak boleh di imagine
-fakta sangat

2 haribulan
-dengar cerita notes lecterer bagi tak sama dengan silibus
-banyak gilak!!!

4 haribulan plak
-ha,,ini akaun namanya
-kalkulator??? lama kot tak sentuh
-sepanjang hidup aku ni first time aku belajar benda alah ni
-dah la selalu masuk kelas akaun macam masuk panggung
-tengok lecturer mengajar macam tengok cerita 2 alam..sambil makan kacang tak tahannnn..

6 haribulan
-boleh commit crime aku dengan subject ni
-segala nama penjahat kena hafal kan
-very the busy body jadi budak law
-kena ambil tahu semua cerita orang

p/s:dah 2 hari aku buang masa tanpa hala tuju..masihkah ada sinar LULUS untuk aku?
macam lah carry mark tu tinggi bebenor..tak stadi..dasar tak sedar diri...benci kau Jauhariatul Amira!

No comments: