BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 23, 2010

hari ni ke enam haribulan?

hahahahha
nampak sangat aku nak cover ketagihan beronline
buat-buat tak ingat tarikh
kan aku janji nak jumpa anda semua enam haribulan nati lepas exam
tapi
sekarang ni satu exam pun belum start lagi
dan aku sudah gedik-gedik tak tahan nak menyonteng
cehh,,rajin aku menyonteng kat muka blog ni ye

esok kang,,
aku malas nak menyonteng atas kertas jawapan exam
memang cari penyakit betol la
nyampah la dengan diri sendiri

setelah 3minggu tidak menapak ke dalam kampus
rasa macam berdebar plak untuk pergi exam
wuuuuuuu

nak buat list la sebelum g exam
-bawa slip yang ada dalam purse tuuu
-kad matrik dan IC
-pen banyak-banyak batang takut nanti takde dakwat takde la kalut sangat
-sweater berserta stokin
-spare plaster dalam pencil box(kegunaan dirahsiakan)
-dan juga duit agar balik exam boleh terus perhi melantakkkk..

ada pape lagi tak?

nanti la aku fikir

p/s:benda-benda wajib macam solat dan doa serta baca quran jangan dilupakan wahai kawan-kawan=)

ermm,,aku taknak janji dah ah nak bertemu kembali berapa haribulan
nanti aku mungkir lagi
jadi orang munafik la plak kan..huhuhuhu

ALL DA BEST YE RAKAN-RAKAN!!!

No comments: