BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Dec 1, 2010

kebaikan exam

aku bukan nak cerita perlunya exam diteruskan
dan bukan juga nak berdebat isu kenapa UPSR dah dimansuhkan
itu semua cerita lapuk dan klise sangat

bagi aku
musim exam ini sungguh bagus
untuk diri aku
dah tak subuh gajah dah sekarang ni
musim exam la baru nak bangun awal pagi kan
kalau mak aku tahu
mesti dia berharap aku exam sepanjang tahun
ye ah,,
semayang pukul 6.11 pun dah rasa lewat sekarang ni
ecehhhh...
poyo sangat kan
bukan ape,,bangga ar jugak dapat dengar azan subuh pagi-pagi dengan sepenuh hati
selalunya dengar sambil tersengguk-sengguk je
hahahaha

k, la..
ni pun curi-curi update je
esok den exam pagi
malam tadi pun dah exam
so,,den ada tak sampai sehari je ni untuk stadi

banyak cerita
tapi,,
lepas exam la na cheq habaq kat hangpa semua

p/s:jaga diri baik-baik ye rakan-rakanku semua..I always care about you~ ^____^

2 comments:

yanee :D said...

rindu lah kat kauu jau :( gara-gara examm

jau said...

rindu kamoo juga IQTII ku sayang..