BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 25, 2010

pesal batuk aku cam warga emas dah ni??????

dah berabad aku batuk ni..
bila nak sembuh ni wei..
takkan nak beraya dalam keadaan uzur
tak syok la kan

berapa gantang la dosa aku
ni agaknya balasan selalu mengumpat..
Allah balas dosa aku by installment agaknya nih
makan panadol actifast dah sepapan
ubat batuk cap woods pun dah nak habis sebotol
immune sungguh virus2 dalam badan aku ni
tak heran gamaknya dyorang dengan dadah2 yang aku amik ni...

sebab aku batuk cam nak gila sebelum solat tadi,,
rumate aku pun bagi la coklat kat aku
sogok aku la tu kot
suruh aku bawak banyak bersabar

bak kata si budakmaths
"sabar je la wei,,tu proses menghapuskan dosa2 ko"
yela2,,aku redha..

p/s:kenapa bila kita sakit,,kita sebok bagitahu semua orang seolah-olah Allah ini tidak adil terhadap kita..padahal bila kita sihat,taknak pulak bagitahu semua orang tentang nikmat sihat yang Allah beri pada kita..

No comments: