BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 25, 2010

pentingnya ANDA kurus!!!

tengok tajuk aku
pentingnya anda kurus
bukan pentingnya untuk AKU kurus..

mengapa anda yang perlu kurus
dan bukannya aku?
meh sini cheq nak habaq pada semua

anda,
tolong la...
kalau anda saiz XXL,saya masih boleh terima
masalahnya saiz anda lebih
bukan saya memandang pada rupa paras

tapi anda tahu tak,,
saiz anda sangat menyusahkan saya?
anda berdiri disebelah saya
dan terus memenuhi ruang

saya ada test
saya perlu membaca
tapi anda berdiri sebelah saya
beg dan perut anda menhimpit saya
saya rasa nak menjerit je anda tahu tak?
saya ada masa selama 15minit
iaitu sepanjang perjalanan kita didalam bas untuk ke kelas
itu sahaja masa yang saya ada untuk last revision saya untuk test

kalau saya takde test,
anda nak berbadan sebesar mana pun saya tak kisah
masalahnya saiz anda sangat merimaskan saya ketika saya sedang sesak nafas nak menghadapi test...

aku bukan bongkak sebab aku tak sebesar kau
tapi aku sangat geram
ko boleh buat bodoh je himpit2 aku
sedangkan aku dah menjauhkan diri dari ko..
aku rasa macam nak penyek je duduk ditengah antara ko dan penumpang yang lain..
kalau ko mintak maaf dan cuba untuk tidak menghimpit aku,
pasti aku tak salahkan saiz ko...

p/s:tak kira anda saiz besar atau kecil,,tolong la jangan jadi orang yang annoying..padahal perkara ni bukan masalah besar pun...saja aku kecoh je...oleh itu,,orang yang tidak berkenaan sila jang nak tolong terasa bagi pihak orang lain..=)

No comments: