BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 1, 2010

we also human,,don't expect more

bapak ku pulang dari kota
bapakku ke belikan kereta..
ceh,,itu lagu je
memang bapakku ke kota
tapi bukan untuk beli kereta
ada kursus seminggu katanya
beliau yang kononnya berada di kota..
call la si anak ini
tapi anak nya tidur mati
walaupun siang hari
beliau ingat si anak sakit padahal
anaknya tidur kepenatan oleh sebab event law
iaitu....(skrol ke bawah)




ha,,itu nama even tnya
start dari pagi sampai la ke malam
event pagi:
1)futsal
2)sukaneka
3) tarik tali

apa acara yang aku masuk sampai tidur mati bila habis acara?
hahahha
sukaneka je pun...


ini skuad sukaneka

aku dapat part yang cari belon dalam tepung
eii yew,,geli gila tepung lekat2 kat gigi
siap masuk dalam hidung dan mata lagi
bapak disaster
gambar muka disaster disalut tepung ada pada senior
tak boleh tayang pada anda
walaubagaimanapun,,
kami dapat nombor 2!!!!!
phewitttt..phewitttt
tak caya?
tengok gambar kat bawah ni
=
=
=




ni hadiah kami(tapi lagi jeles dengan budak tarik tali..dyorang dapat no 1)



event malam
batch kami buat persembahan pentomin dan fashion show
aku takde ar gambar batch kami buat pentomin sebab aku kat belakang pentas
tapi..
aku ada gambar feshion show
tengok la..
berbakat tak budak law?
siapa kata budak law hanya tahu jadi ulat buku je
kami juga ada life seperti anda
semua baju2 tu dijahit oleh budak batch kami-Alfie@Rosdy Rahman


fabulous vs crap



designer:lelaki hujung sebelah kanan anda


siap dapat award lagi..baju ni fully made with suratkhabar lama




the awesome team LLB HONS PART 3


cantik tak baju yang aku jahit?
yang silver tu je aku jahit
tu pun jahit jelujur je..hahahah






tarian rambut




drama apakah ini?


siapa perlukan pelakon,sila contact kami



skuad pentomin

p/s:untuk lebih gambar,,sila la usha di facebook =)

hahahha..promote plak ye..papepun,,this event memang best gila walaupun dicacatkan sikit oleh pihak HEP


No comments: