BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 20, 2010

i miss u ollsss!!!

waaarghhhh!!!!
rindu nya kat korang
lama rasa tak jejak blog ini

setelah habis test yang macam disaster dan penuh kontroversi semalam,
hari ini aku terus malas nak buat apa2 pun
tengah hari buta tak mandi lagi
baju tak basuh2 lagi
asyik rasa nak tido je
konon2 qada balik tidur sebelum ini yang dikorbankan disebabkan stadi

eh,
stadi ke?
padahal hari sebelum test pun aku tidur je
hahahaha
tak paham aku dengan diri sendiri
pantang buka buku mesti mata nak pejam
ish3

tapi..kalau berfesbuk,,
segar je mata aku..
sangat pest ye pestbuk ini..

semalam kan,,test pukul 3.30 petang
tapi pukul 2 petang aku dah plan nak keluar lepas test
test habis pukul 4.45 petang
aku dan rakan2 pun terus menuju ke alor star pada pukul 5.50 petang
hahahahha
konon2 stress
perlu keluar tengok bandar dengan segera
last2 kena buka puasa dalam kereta
sob..sob..sob...

p/s:cerita takde motif..saja nak refreshing setelah tinggalkan blog ini sehingga berhabuk...

3 comments:

Loyar Lawa said...

nak release tention pi tarawikh la jau....hahahhahaha
(kidding)

res ipsa liquitor said...

haha..tol2

jau said...

hahahah..
dah 4 hr aku pnteng trawih wei
asyik bergonjeng je kje nya