BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 7, 2010

menDONAT

esok ada test tapi aku sibuk mendonat

hah?????!!!

MENDONAT?

ape tu???

makan donat la..

tak remaja la u ollss bila word macam tu pun kena bagitahu maksudnya..

bukan aku pandai atau berlagak pandai
bila tak stadi walaupun ada test
tapi aku merajuk dengan madam lecturer
kecik hati I taw
katanya test minggu lepas
tapi kami diperolok taw
takde pun test minggu lepas
dan test tu kalau takde terus takpe
masalahnya nak postpone2 buat esok

oleh itu,aku amik keputusan mendonat sahaja
bukan sebijik tapi 3bijik aku bantai

maka,tidak hairanlah semua orang tegur tentang badan aku yang semakin menaik

tak perlu hairan
tak perlu buat research..
mengapa jauhariatul amira semakin mengembang kebelakangan ini..


pssttttt:aku makin jahat kan sem ni..

No comments: