BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 31, 2010

merdekakah kita?

pada dasarnya memang kita dah merdeka 53 tahun satu hari
tapi yang merdeka itu mungkin hanya lah negara kita
bukan nya anak2 muda kita mahupun rakyat kita
eceh,,patriotik la plak aku kan

ye ar,,tadi aku terserempak dengan pejuang HARIMAU MALAYA
aku tak kenal pun,,mak aku la cakap
pak cik tu memang pemes
lagi2 musim kemerdekaan macam ni
asyik masuk suratkhabar je
pejuang kemerdekaan la katakan
kalau aku tahu beliau pejuang kemerdekaan,
memang aku jerit kuat2 kat pak cik tu "selamat hari merdeka"
biar bangga sket pakcik tu tengok ada anak muda patriotik cam aku
hahah..hipokrit tol

tapi aku patriotik la wei
tak caye?
scroll down..



tak jelas?
nampak tak ada nama aku kat bawah tu?

siap bernombor matrik lagi kau



sekarang jelas?
hahahah
*aku saja je bagi nampak nama rumate aku
kah3





first kad raya
gila lama tak dapat kad raya kan
korang dapat?
lagi best dapat kad raya ni dari mesej raya
baru rasa back to old days kan




penuh nolstalgia
thanxs miramizah =)




ko tengok gambar atas tuu
budak ni memang semangat
dari awal ramadhan lagi dah pasang lampu liplap liplap
ni kira patriotik ramadhan agaknya

ni bilik dak laki ni..
maap la kepada empunya bilik
termasuk dalam blog plak..hihihi


kami lah anak2 merdeka
kami menyambut merdeka dalam bas


hodoh nya aku!!
tapi takpe,,demi rakan2,,aku letak jugak gambar ni
nak bagi ada farah umairah dalam ni


p/s:konon bangga jadi anak merdeka tapi dengan besarnya hias kat blok dengan tulisan "WE LOVE MALAYSIA".jadi,,dimana patriotik nya kita?malukah kita untuk berbahasa kebangsaan?

No comments: