BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 12, 2010

maaf,aku bukan span

seriously,
aku bukan spesies span(sponge dalam bahasa inggerisnya)
oleh itu,sifat aku juga tidak seperti span
span kan boleh kembali ke bentuk asal selepas di penyek
tapi bukan hati aku
sekali penyek,,
memang akan penyek forever



hati aku sekeras batu
sekali lekuk,
pasti akan lekuk selama nya
mustahil batu yang lekuk akan bulat atau bujur seperti asal
begitu lah aku


jadi,
i can forgive
but never forget ever...

sekali saya benci
bermakna
saya benci selamanya..

bak kata pepatah,
pinggan kaca yang retak pun nampak kesannya
apatah lagi pinggan yang pecah berderai
pasti susah untuk dicantum kan?
sebab tu kedai jual barang kaca selalu letak label
"once broken,consider sold"
sebab barang yang pecah takkan cantik seperti asal walau dilekat guna gam gajah sekali pun


psstttt:saya tahu saya kejam...saya tahu saya pendendam

4 comments:

erah said...

"memories can't be deleted"
hehe, of coz. walau mcm mana pun kita maafkan orang tu,, tapi apa yang dia buat kat kita mesti akn ssh nak lupa.
but then, just try your best. we'll see what happen next... hehehe

jau said...

hahahaha
masalahnya aku xde rasa nk cuba pn..hak3

cutie gurl said...

hahaha..ak stju ngan anda brdua..hehehe..

jau said...

ceh najmi..cm xde point je