BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Aug 26, 2010

entry menghumban


gambar yang pergi rumah madam aspalella hari tu tak habid upload lagi kat sini
al maklum laa..
internet lambat macam siput b*** minggu lepas
aku pun tak paham kenapa
cuaca lembab kot
terus mempengaruhi pergerakan internet..
kot la..
mana aku tahu the real facts nya
aku bukan kerja cek line internet
ngerti?

memang kat pesbuk aku dah uplod
tapi kalau gambar yang di uplod di blog ini,
bermakna gambar itu sangat...
err
sangat ape ak?
tah la
yang penting aku suka la gambat yang aku upload kat sini..





time ni baru pandai matikan flash kamera aku yang gedik ni
kenapa gedik?
sebab katanya autosmart
dia tukar mode kamera secara automatik
dia ingat dia smart la amik gambat aku beserta flash malam2 hari
jadi macam nyah je muka sorang2 dengan adanya flash
tahu tak?
smart la konon..huh!


buat macam umah sendiri ye rakan2



macam hotel sangat bilik ni..
pandai madam his
*ayat bodek dengan harapan dapat pergi umah madam lagi raya nanti



kereta kecik warna merah
tengok gambar ni,
pasti teringat BUSSINESS LAW ye rakan2



sampai je umah madam,
terus bergambar kauuu
tak boleh blah...
dapur pun jadi..



dasar gila bergambar!!!
lepas sembahyang pun dan-dan nak bergambar kan
hishhh
*jangan tiru aksi ini dirumah



we luv our madam!!!
*ayat bodek lagi



pasti cikgu disiplin kteorang bangga!!
ni lah hasil didikan guru disiplin yang garang2 seketika waktu dahulu
nak basuh pinggan pun beratur wa cakap luuu!



sampai berkilat pinggan madam aku kerjakan
nak berlakon punya pasal...



agak2 gambar ni boleh hantar kat salam perantau tak?



ni aku rasa boleh masuk kosmo ni
dengan headline nya berbunyi,,
ANAK2 TERBIAR!!!



kabur itu seni



erma munirah sangat berkenan dengan dapur madam



erma munirah kata dapur madam nampak macam
dapur2 kat dalam majalah
kelasss gituuuu

p/s:balajau rajin2..biau boleh beli apa yang ko tengok dalam majalah..err,,ni motivasi jugak ke?

No comments: