BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 30, 2011

konsert sana konsert sini

macam busy je kan lately
memang tak berupdate teros blog aku nih

selasa malam yang lalu
kami beramai2 redah hujan untuk tengok konsert RABBANI
ehemmm
insaf ke?
hahaha
gila best konsert rabbani
walaupun aku bukan peminat nasyid yang tegar
seriously,,rabbani memang best
tengok rabbani,macam tengok MAHARAJA LAWAK
ko hengat orang nasyid tak reti berlawak?
cool man diorang semua tuhhh!
dah le muka pun suci je an

malam rabu pulak aku join perbarisan
untuk perasmian konvo
memang best ah
bukan penat pun
siap bole face to face dengan Dato' Mukhriz Mahathir lagi
tapi aku tak salam la dengan dia
yela,,time nk hulur tangan tu,
sempat pulak fikir
dosa nih kalau salam..
hahaha

lepas tu,,
ada persembahan dari kumpulan HUJAN
nasib baik tak hujan malam tu
gila ramai pakat kerumun
aku pun termasuk la dalam golongan tu
tapi tak lama la
aku rasa lemas
last2 tengok HUJAN kat skrin besar je..
hensem dowh NOH
hahaha

sape2 rasa nak tengok BUNKFACE ke plak
jemput la datang ke pesta konvo uum=)

No comments: