BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 3, 2011

bukan aku sorang

aku ingat aku sorang je yang tak berapa excited beraya tahun ni
bila aku sembang2,,mesej2 dengan kawan2
tanya dah beli baju raya lah ape la yang ada kena mengena dengan raya
depa mesti kata tak beli apa2 lagi
dengan alasan takde semangat nak beraya

bila aku berjalan2 di blog orang pun
blogger pun malahirkann rasa yang sama
terutamanya pelajar IPTA
adakah ini gara2 universiti cuti lama sangat?

ye lah,,selalunya puasa dekat universiti
sebab tu excited je nak balik rumah beraya
tapi bila dah duduk berbulan2 duk kat umah
memang effect mood raya skali la
selalu aku aku pulun siapkan baju raya dalam 5 pasang
tapi tahun ni,,sepasang je siap
padahal cuti lama gila an

tahun depan pun puasa penuh sebulan dekat rumah
adakah raya tahun depan pun tak se"excited" tahun ni?
kalau tak best jugak raya tahun depan,,
nampak nya waktu raya aku kena la buat plan lain
p melancong negara ke negara orang ke time2 raya macam hanis zalikha buat an
hahahaha
plan taknak ala2 artis plak aku an
padahal duit habuk pun tarak..

well,,inilah manusia
memang suka berangan
kalau tak,
takde la kisah mat jenin
takdela penulis buku mat jenin kaya raya sekarang
ye dok?
hahaha
selamat berangan semua..

No comments: