BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oct 2, 2011

konvo

welll
korang tau kan sekarang ni musim konvo
sama la dengan universiti aku pun
so,,
kita sebagai orang yang belum layak berkonvo ni
hanya mampu excited untuk p pesta konvo jela
p cuci2 mata tengok orang jual ape pada waktu siang
p tengok konsert pada waktu malam
tapi konsert tomok memang idok la guwa nak p tengok kan
hahahaha

kawan aku tanya
"ko tak jual bunga ke musim konvo2 ni?"
cessss...
dia ingat aku datang UUM ni berkebun ke ape
nak pulak aku jual bunga2 segala
tapi dia kata,
nak jual bunga tak perlukan bunga pun
bengong!
katanya kita hanya perlukan hati!
what?!
ini mesti terpengaruh dengan cerita nih
yela,,
dalam hati kan ada taman
boleh le petik bunga dalam taman hati tuk dijual di pesta konvo

tapiiii,,
orang yang bercinta cintun je ada taman dalam hati
masalahnya aku bercinta pun tak
mana nak dapat bunga kan
so,,
siapa2 yang tengah berbahagia sekarang
boleh le p bukak kedai bunga kat tapak ekspo konvo
muaahahahahahahaha

No comments: