BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 5, 2011

jasamu di kenang

buat pengunjung2 blog ini
adakah anda perasan kini tiada lagi double post di blog saya?
kalau harapkan aku untuk betolkan masalah tu,,
setahun lagi pun belum tentu betol

orang yang bersusah payah untuk betolkan masalah itu ialah mohd aizuriza
tu pun aku yang paksa dia betolkan
sebab sebelum ni pun aku bagi kepercayaan pada dia je untuk godek2 blog aku
so,,dia jela yang tau ape yang dia sentuh sebelum ni sampai jadi double post

lagipun,,ramai dah rakan taulan lain yang cuba tolong betolkan
tapi tak berjaya
maklumlaaa,,
semuanya tau belajar law je
lemah la sket bab2 IT nih
terutamanya aku
tau taip je,,
godek2 benda lain memang tak tau la

template baru ni pun,,
first time aku tukar sendiri
ini pun dengan ajaran kak bell
selalu mintak orang tukar kan
sebab tu dah berkulat template tu pun
aku tak tukar2..
hahaha

tapi aku tak kreatif pun,,
so,,kalo korang rasa serabut dengan background blog ni
harap maaf la ye
takpun,,
korang boleh la offer diri korang untuk tukarkan background blog ni
korang kan baik
kan..kan?

terima kasih jugak pada dayah and yani
yang menggesa saya tukar background
walaupun malas,,
terpaksa aku gagahkan jua diri untuk tukar
sebab aku sendiri pun dah muak tengok blog sendiri
ngeh3

eh you ollss,, I tak mintak maaf lagi sempena aidilfitri nih
di kesempatan ini,
saya ingin mohon maaf atas segala salah silap
buat siapa2 yang terasa dengan entry2 saya
saya mohon maaf
anda jangan la sensitif sangat
mungkin bukan anda kan
terutamanya ALI
ko takyah nak tacing2 sangat dengan entry aku
aku bukan mengata ko okeh..
hahaha

No comments: