BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sep 6, 2011

cinta

hahaha
cakap pasal cinta la plak
sebut cinta pun aku dah rasa geli geleman
macam ada katak dalam perut

siapa2 yang ada perancangan nak kawen boleh la start bercinta kot
tapi kalau berangan nak kawen umo 27
tapi sekarang umor 21
tak payah nak bergedik nak bercinta la

kang putuih di tengah jalan,,
meraung-raung plak macam tak cukup tanah
tapi kalau kita ni jenis senang melupakan sesuatu
macam padam je tulisan yang ditulis dengan pensel,,
bercinta jela banyak2
nak tukar2 pakwe setiap sem pun takpe

tapi kalau yang jenis setia pada yang satu gila2
dan tak berani menghadapi kekecewaan macam aku
baik berkawan jela ramai2
tak payah duk sibuk nak berchenta
bila putuih sibuk nak nangis bagai nak gila
lagi teruk bila pointer pun jatuh merudum
ianya sia2 lah kawan

belajar dari tadika kot
takkan nak biarkan cita2 untuk rasa duit gaji sendiri ditelan oleh cinta?

memang kita tak boleh tahan hati dari terima cinta
yelah,,segenap ruang kot ada cinta
tapi,,amik jela cinta yang tak memudaratkan
bagi cinta yang memudaratkan,,
letak tepi dulu
dahulukan yang penting
yang tak penting tu,,
uruskan bila dah berjaya,
bila dah dapat balas jasa ibu bapa

perghh,,panjang pulak membebel hari ni
ni bukan nak attack sape2
cuma peringatan untuk diri sendiri

arghhh,,lambat la nak habis belajo!

5 comments:

Mr.Thinker@Ali said...

sejak bila cik peguam aku berjiwang nie? eeuuwwww~

hahaha. jau, sapa bf kau? dgn aku jgn lar berahsia. kekeke.

nanti kawen, jemput aku k. :)

jau said...

hahaha
nnt aku jemput la ko..kena bawah hadiah besor2

Mr.Thinker@Ali said...

hadiah besar jenis dalam kotak ada kotak boleh? last last kecik je. :p

aku nak bg macam tu punya. :)

jau said...

yg kcik rslalunya mahal...wei,,bek ko bg no fon ko kt inbox fb aku..ssh kot nk setting mse nk jmpe kt coolblog tu gaya cmni..aku nk kna bncg ngn zura lg

Mr.Thinker@Ali said...

owh. okay2. nanti aku inbox ko no aku. :)