BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jul 23, 2011

her school

aku tak tahu la sama ada aku memang berperangai pelik
atau orang lain je tak serupa dengan aku
ni nak cerita hal akademik la sikit
siapa2 yang alergik atau tak boleh tahan kalau cerita pasal akademik2 ni
dilarang baca la entry ini
dibimbangi anda kan pengsan serta merta
hahaha

macam ni ceritanya
kalau musim nak exam la kan
bila nak study,,
kawan aku kata aku berperangai pelik
haipp,,jangan fikir bukan-bukan dulu
depa kata kau pelik sebab bila nak stadi mesti aku mandi macam nak pi dating
pastu siap pakai losyen and perfume segala
padahal kalau keluar,,
takde la aku beria wangi2 camtu pun
hahaha

selesa wei kalau cantik2 and wangi2 bila nak study
semangat je nak baca buku..
tak percaya?
try ah...

ok,,dah alang2 masuk pasal stadi2 ni kan
aku ada la gambar terkepam
ada kena mengena dengan sekolah
tak tau nak buat ape dengan gambar tu,,
aku tunjuk la kat sini
cam rugi plak tak tayang kat sape2 gambar ni
cantik kot pemandangannya

banyak celoteh plak aku ye
korang tengok la sendiri cantik ke tak



cantik?
maaf,,
itu bukan sekolahnya
sila scroll down

tajuk pun her school kan
so,,itu tuan punya sekolah
i mean skolah tempat dia belajar dulu
bukan dia owner sekolah tu

nak berkenalan? p search loyarlawa


ini tukang interframe..takde kena mengena dengan sekolah tu


loyar lawa and our driver,umi..hehehe


perghh,,buruknya muka aku bila dekat2
so,,tengok la bukit larut yang indah kat belakang tu
jangan tengok muka kami


cantik kan bukit larut tu..nampak pun sejukk je



okeh,,
tamat sudah..
pi balik nuh budak2
nanti mak hangpa carik
hahaha
babai semua!

No comments: